Thursday, November 4, 2010

Excited (!) maybe

 I'll get 5A in UPSR

I have to admit something 
actually, I'm UPSRA candidates...

Lately, I hear gossip that result UPSR will out next week...
I no sure my feeling, actually !!!
OMG !!! Am I scared or excited -_-
Btw, When I hear the news, I feel 'Cuak Giler'

Ahhh (!)
I hope I will get 5A 
So, I can prove in to my beloved parents...


Ya Allah Ya Tuhanku,
Kau ampunkanlah dosa ku,
Lindungi aku, Bantulah aku,
Tunjukkanlah aku jalan yang lurus iaitu jalan yang benar,
Ya Allah...
Limpahkanlah Rezeki, Hidayah, Shafaat mu kepada aku,
Kau letaklah aku di tempat orang2 yang beriman,
Kau terimalah segala ibadah yang telah aku lakukan di dunia,
Kau berikanlah aku kejayaan di dalam peperiksaan dan kehidupan di dunia dan di akhirat...
Kau kabulkanlah doa ku ini....
Aminnn



No comments:

Post a Comment